środa, lutego 10, 2016

Szminkowi ulubieńcy


Wracam do Was ! 
Wybaczcie, że mnie tyle nie było, ale ciężko mi było znaleźć czas. Studia pochłaniały całą moją energię. Teraz nareszcie, kiedy zaczęła się sesja, a egzaminy mam już zdane mogę spędzić trochę czasu na pisaniu dla Was. Już od dawna zbierałam się do napisania tego posta - ale tak...nauka, nauka, nauka. 
Jeśli chodzi o makijaż - zazwyczaj stawiałam na podkreślenie mocniej oczu, a na usta nakładałam jedynie pomadkę. Jednak ostatnio przekonałam się do niektórych szminek i niemal codziennie na moich ustach pojawia się jakiś kolor :) 
Stan moich ust nie jest najlepszy - skórki, mój odwieczny problem. Ale strasznie chciałam dzisiaj dodać ten wpis. 

Catrice, 050 Princess Peach

Ciepły, wpadający w pomarańcz kolor. 

Cena: 14 zł 
Jak na tą cenę szminka utrzymuje się dość długo ( ok. 4 godzin). Jeśli lubicie kolory wpadające w pomarańcz, rzucające się w oczy to ta szminka jest stanowczo dla Was! 





Catrice, 210 Pinkadilly Circus


Cena: 14 zł
Szminka jest z tej samej serii co 050 Princess Peach, więc jeśli chodzi o jej utrzymywanie się na ustach, również jest to około 4 godzin.
Kolor jest bardzo ładny, w sam raz nadaje się do mocniejszego makijażu. Idealnie też zgrywa się ze zwykłą czarną kreską na powiece. Do eleganckiej stylizacji - perfekcyjna :) 




W7, Nude Kiss

Jeśli chodzi o tą szminkę, poświęciłam jej kiedyś osobny wpis: 
Na ustach prezentuje się tak:


Pierwsze zdjęcie było robione bardziej 'do światła', dlatego na zdjęciach kolor się nieco różni. 



Wibo, Million Dollar Lips 1 

  
Cena: 8.45 (promocja), cena regularna to ok.12 zł
Jeśli chodzi o ostatnie dni, ta szminka jest moim hitem. Pokochałam ją od pierwszego wejrzenia! 
W porównaniu do pozostałych szminek, jest to dość ciemny kolor.  Szminka utrzymuje się bardzo długo. Po nałożeniu jej na usta, szminka matowieje i trochę 'zasycha', przez co prawie w ogóle nie zostawia śladów (na szklankach, kieliszkach itp.)



Jeśli chodzi o "szminkowych ulubieńców" to by było na tyle. Jestem jeszcze w trakcie przygotowywania  kolejnego wpisu, więc pewnie już wkrótce pojawi się coś nowego.  
Pozdrawiam Was ciepło i dziękuję za każde odwiedziny i każdy komentarz ! 








9 komentarzy :

  1. Ta ostatnia Wibo najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest, szkoda że jest dostępna tylko w czterech kolorach.

      Usuń
  2. Uwielbiam szminki :) mam ich całe mnóstwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwa kolory pomadki z wibo i często używam :) chociaż zdecydowanie częściej sięgam po Lovely extra lasting ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolorki :) Mi również najbardziej przypadł do gustu ostatni produkt z Wibo. Uwielbiam ciemne pomadki!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.