wtorek, lipca 28, 2015

Remont, remoncik. Kosmetyczno - niekosmetycznie...



Dzisiaj nie będzie długiej notki, dlatego że jestem strasznie zabiegana i znalazłam teraz tylko chwilkę, żeby coś dla Was napisać. Zachciało mi się remontu w pokoju. No tak, meble w moim pokoju miały już dwanaście lat, więc stwierdziłam że coś pasuje zmienić. 



Początkowo miała być tylko wymiana mebli i malowanie ścian, no ale wypowiadając słowo 'remont' w kierunku moich rodziców, sprowokowałam rodziców do nowych pomysłów. I w ten sposób sufit trzeba wyrównać, bo troszkę krzywy był, skos w pokoju też pasuje odświeżyć, i tak leci kolejny tydzień na kanapie w salonie. 

Nie żebym narzekała, ale z natury jestem śpiochem, w przeciwieństwie do całej rodzinki. Spanie w salonie dla takich osób jak ja, nie jest zbyt wygodne. 

Chcąc sobie jakoś wynagrodzić moje niewyspanie, jak to kobieta, stwierdziłam że czas na zakupy. Tym razem trafiłam na coś dla siebie w sklepie Carrefour oraz w drogerii internetowej Mintishop.pl

To były moje pierwsze zakupy na Mintishop.pl, ale powiem Wam, że już polubiłam tę drogerię i to z pewnością nie są moje ostatnie zakupy. Jeśli chodzi o wysyłkę, to w sumie zajęło im to dwa dni robocze (zamówiłam w piątek, paczkę dostałam w poniedziałek). Do paczki dodatkowo dostałam cukierasa! :D Może to mały, ale bardzo miły gest i osobiście doceniam takie właśnie gesty ze strony sklepów internetowych. Tak więc, drogeria zadowoliła dwie osoby - mnie i mojego chłopaka, który uwielbia krówki :) 

Jeśli chodzi o przedmioty, które można kupić na tej stronie to jest ich masa, chociaż fakt faktem, nie są one zbyt tanie ale za to warto czekać tam na promocje, ja właśnie na takiej promocji dorwałam paletkę, którą pokażę Wam poniżej. 

Paletka cieni Eden Beauty UK


Regularna cena tej paletki to 29.90 zł, ja ją kupiłam na promocji za 16.45 zł.
Jeszcze nie miałam okazji jej użyć ale jak tylko będę miała już wyrobione zdanie o niej, to dam Wam znać ;) (szykuję już wpis o paletce W7 KLIK)
Znajdziemy tutaj dwa cienie matowe i osiem perłowych. 


Kamuflaż Catrice


Korektor kupiłam już w regularnej cenie, 12.90 zł. Już jakiś czas temu chciałam go kupić, ale niestety w sklepie stacjonarnym nigdy nie mogłam na niego trafić. 
Kolorek 010 Ivory

Pędzelek MUA


Pędzelek do korektora, F3. Przeceniony z 9.90zł na 5.45zł.

Jeśli chodzi o kosmetykę to by było na tyle, nie zaszalałam tym razem :) Muszę się liczyć z tym, że remont jeszcze nie skończony, a tak strasznie chciałabym już się wprowadzić do mojego pokoju. A niestety nie zapowiada się że prędko tam wrócę. Kierownikiem i jedynym pracownikiem prac w moim pokoju jest mój chłopak, który przyjeżdża dopiero wieczorami, po pracy i tak sobie tam układa płyty, szpachluje. Tak, o. - Biedny. Nie mogę patrzyć jak się tam męczy. 

Wracając do tematu, zaczęłam kupować 'pierdółki' dekoracyjne. Nie jest ich póki co zbyt wiele, ale...

Ramka na zdjęcia


 9.99 zł w Carrefourze



Świeczniki 


0.99 zł, Carrefour




Świeczki zapachowe


Ceny Wam nie podam, bo nawet nie wiem - zakup mojej mamy. Ale cena pewnie typowa dla takich wkładów. 

+ farby do mojego pokoju


Każda z nich kosztowała koło 36 zł. Zdjęcie średnio oddaje prawdziwy kolor farb, ale to dlatego, że dzisiaj aparat odmówił mi posłuszeństwa. 
Tak naprawdę wyglądają te kolory:



Dwie ściany będą jaśniejsze, dwie ciemniejsze. Jeśli chodzi o meble, to najprawdopodobniej będą białe :) W końcu pokój będzie od początku do końca taki jak ja chcę :)

A jak to jest z Waszymi pokojami ? Są dokładnie takie jak chcecie, czy wiele jeszcze byście w nich zmieniły ? Dajcie znać w komentarzach ;) 



7 komentarzy :

  1. Od kilku lat pokój mam taki jak chce:) Wyrzuciłabym z niego kilka rzeczy ale mieszkam w bloku i ciężko przestawiać meble między pokojami bo już i tak nie ma miejsca :D Farby piękne wybrałaś, mam coś w stylu wrzosowej na ścianach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale strasznie chciałabym mieszkać w bloku, mieszkania w bloku strasznie przytulne mi się wydają ;)

      Usuń
  2. Miałam trzy lata temu remont i podoba mi się taki jaki jest,ale znowu zmieniła mi się koncepcja i powoli będzie przestawiane i pomalować muszę ścianę właśnie na taki ciemny fiolet jak kupiłaś bo meble mam białe ;)

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że nie jestem sama ;) też co chwilę zmieniam pomysły na pokój, teraz rodzice poparli mój pomysł zmian, ale wcześniej musiałam działać na własną rękę ;)

      Usuń
  3. Kamuflaż Catrice jest genialny!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam okazję się już przekonać :) jeden z lepszych korektorów jakie miałam :)

      Usuń
  4. Jest dokładnie taki jak chciałam -jedynie obraz musze kupić duży -bo pokój mam ogromy, więc i obraz mały być nie może :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.