piątek, czerwca 05, 2015

Bobbi Brown Perfekcyjny Makijaż

Czeeść ! :D Ostatnio przyszła do mnie jedna z rzeczy z mojej listy 'Must Have' ;)
Jest to książka Bobbi Brown Perfekcyjny Makijaż:




Z okładki możemy dowiedzieć się że : 

To książka, na którą czekały wszystkie kobiety - Bobbi Brown hojnie dzieli się w niej swoją wiedzą zyskaną w ciągu dwudziestu pięciu lat pracy w świecie makijażu. Ponad dwieście kolorowych zdjęć, instrukcje krok po kroku i dziesięciopunktowy przewodnik doskonałego makijażu uczą, jak w ciągu dziesięciu minut, a nawet szybciej, nałożyć odpowiedni makijaż. Książka zawiera wszystko to, co powinnaś wiedzieć o takich kwestiach jak: 
  • podstawy pielęgnacji skóry (..)
  • pędzle i inne narzędzia (...)
  • makijaż oczu (...)
  • korektory i kamuflaże (...)
  • wybór odpowiednich tonacji i kolorów makijażu (...) 
  • bronzery i samoopalacze (...)
  • makijaż na specjalne okazje (...)

i znacznie więcej...

Według mnie ta książka jest świetna dla osób które chcą wiedzieć więcej o sztuce makijażu. Książka zawiera co prawda kilka mini-tutoriali jak zrobić makijaż, ale jest to bardziej poradnik, ze wskazówkami co można zrobić żeby makijaż, był 'perfekcyjny'. 


Książka zawiera 11 rozdziałów. Znajdziemy tutaj informacje m.in. jak należy przygotować skórę do nakładania makijażu, jak nakładać podkłady oraz różne lifestylowe wskazówki ;) 

Jeżeli szukacie książki, która zawiera jedynie instruktaże jak wykonać przykładowy makijaż, to w tej książce raczej tego nie znajdziecie. Są tutaj raczej wskazówki, jak dobierać kosmetyki do odpowiedniego typu skóry, wieku czy stanu naszej cery. Co więcej znajdziecie tu odpowiedzi na pytania odnośnie witamin wpływających na kondycje skóry, oraz innych czynników wpływających na to jak danego dnia wyglądamy. 
Z pewnością książka przyda się tym, którzy dopiero zaczynają przygodę z makijażem. Publikacja podzielona jest na dwie części: 
I. Podstawy
II. Poziom mistrzowski

Druga część przeznaczona jest już dla profesjonalistów w sztuce wizażu, osób dla których jest to po prostu praca. Są tutaj informację m.in. jak zdobyć klientów, jak wykonać makijaż na sesję zdjęciową czy na pokaz mody. 
Na samym końcu książki znajdziemy historię makijażu, oraz 'listę' sławnych wizażystów. 

Nie wiem jaka jest cena tej książki w sklepach stacjonarnych, ja ją kupiłam na allegro za 42 zł. Ja z mojej strony bardzo ją wam polecam jeśli choć trochę się interesujecie wizażem, ponieważ jest naprawdę warta uwagi :) 

A co Wy myślicie o tej książce ? Macie ją ? Kupiłybyście ? Dajcie mi znać w komentarzach ;) 



9 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawa książka, lubię takie, ale chyba poczekam na jakąś wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam poczekać na jakąś wyprzedaż, ale z racji tego że wakacje mi się już zaczęły, stwierdziłam że nie będę miała co robić i kupiłam :) Ale łatwo też trafić na jakieś 'okazje cenowe' na allegro :)

      Usuń
  2. Chętnie bym przeczytała, może dowiedziałabym się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam wiele wskazówek i informacji o których nie miałam pojęcia :) W szczególności o tym, jak słońce wpływa na skórę i jak najlepiej ją chronić ;)

      Usuń
  3. O patrz, nie znałam tej pozycji - dzięki za polecenie i pokazanie spisu treści - myślę, że ta pozycja trafi do mojej biblioteczki, zwłaszcza, że rozwijam tu wiedzę o tym jak robić makijaż, jakie pędzle do makijażu wybierać no i jak wciąć ulepszać swoje umiejętnosci, więc na pewno mi sie przyda. Bo kupić to jedno, a robić dobrze makeup to drugie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) W książce znajdują się własnie opisy przyrządów do wykonywania makijażu - nie tylko pędzli :) Książka jest bardzo dobra pod względem zarówno tekstowym jak i graficznym :)

      Usuń
  4. Oglądałam ostatnio w Empiku :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Empiku jej nie mogłam niestety znaleźć, dlatego wybrałam allegro

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.